Warren Buffett speaks. Sponsrat av Storytel


Jag har lyssnat på Warren Buffett Speaks på Storytel och det var en otroligt kraftfull bok om Buffett. Jag har konsumerat en lång rad olika böcker om Buffett och alla har de sin story och vinkling men just den här sticker faktiskt ut.

I Warren Buffett speaks är en lång rad citat och fakta om Buffett samlade och utgör basen i denna bok. All info/fakta rabblas upp på ett informativt och bra sätt.
Jag gillar verkligen formatet och det är den bok jag läst där man fått mest info på ett otroligt komprimerat vis. För den delen är den inte bristmässig eller knaper. Det här är bra, riktigt bra!

Den här är måsteläsning! Inte bara bra utan väldigt effektivt sätt att få till sig Buffetts visdom.
Boken är ungefär 5 timmar lång och jag lyssnade på den medan jag tränade några gånger. Gissa om de träningspassen och boken svischade förbi snabbt som bara den.

Boken lyssnade jag på via Storytel som sponsrar det här inlägget.
Via den här länken får du Storytel fritt i 30 dagar och kan komma igång och lyssna direkt.

4 kommentarer:

  1. Ska kika in. Har du lyssnat på "Omgiven av idioter" av Thomas Erikson?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Therese,
      Nej inte lyssnat på den men jag har sett den. Är den bra?

      Mvh petrusko

      Radera
  2. Hur står den sig jämfört med Så här blev Warren Buffett världens rikaste person av Per H Börjesson.

    MvH Nillson

    SvaraRadera
  3. På tal om Warren Buffet. Vad har du Petrusko för tankar kring att investera i Buffets investmentbolag Berkshire Hathaway. De betalar ju inte dividender. Så inget som passar in i din strategi, men bortsett från det så vore jag tacksam för dina tankar och synpunkter.

    SvaraRadera

Storebrand Global All Countries B - Global indexfond med cash utdelning

  Reklam: Inlägget innehåller reklamlänk till Avanza. Det har varit några vändor med den här fonden. Jag har bearbetat Avanza och fondbolage...