Nyutgåva Gustaf Douglas bok

 


Jag snappade precis upp att det i dagarna kommer ut en nyutgåva av Gustaf Douglas bok "Med blicken på stigen". Douglas är mannen bakom investmentbolaget Latour och i boken får man läsa om hans affärer och grundandet av det makalösa investmentbolaget.

Den första utgåvan har varit slut när jag kollat på att köpa den på sistone och det spelade ju ändå ut okej nu i efterhand då jag gärna har den här nya utgåvan istället. Hos förlaget snappar jag inte upp någon uppdatering av boken men i en artikel hos Dagens Industri läste jag att den innehåller ett efterord av Douglas söner.

Jag fattar det som att boken hade release igår men att den ännu inte hunnit ut till handlarna. Just nu finns den alltså inte hos Adlibris mfl men den dyker nog upp inom kort.

Gustaf Douglas gick bort 3 maj 2023, 85 år gammal.

Länk till förlaget: https://www.maxstrom.se/nyheter/nyutgava-av-gustaf-douglas-memoarer-med-blicken-pa-stigen/

Länk till boken hos Adlibris: https://www.adlibris.com/se/bok/med-blicken-pa-stigen-9789171266064



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Storebrand Global All Countries B - Global indexfond med cash utdelning

  Reklam: Inlägget innehåller reklamlänk till Avanza. Det har varit några vändor med den här fonden. Jag har bearbetat Avanza och fondbolage...