Den stora fastighetspodden av BBD

 

Jag har lyssnat på en bra pod om fastigheter på börsen. Det är Daniel Ljungström som via sin BBD-kanal/pod intervjuat ett gäng relevanta gäster för ett bra snack om fastighetssektorn på börsen. Känner du inte till Daniel och BBD så blir det nog ett trevligt första "möte" med honom. Han är duktig och insatt, driver även Penser Banks podcast.

Jag gillade den första delen av den här podcasten där fondförvaltaren Tobias Kaj är med. Det var ett intressant snack generellt om fastighetssektorn. Efter honom kom en intervju med K2A-fastigheter och där var ljudet lite sämre vilket man kan leva med om det är ett gött snack men jag fann det inte värst intressant så där stängde jag av.

Stor rek på den första delen av podden. Gillar du resten är det ju en ren bonus.

Jag lyssnade via Google podcast men podden finns nog på alla ställen där poddar finns. Ovan är podden länkad via Youtube.

Namnet på podden är BBD och avsnittet heter "Den Stora Fastighetspodden".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag har tagit hem en fin vinst i Corem pref

  I höstas tog jag in en stek Corem Property Group preferens när mycket pekade på ett förändrat ränteläge och därmed andra förutsättningar f...