Peter Benson och Jocke pratar H&M, Atlas och Ericsson


Jag har inte sett de här videoklippen med duon tidigare men jag gillar dem. Jag snubblade in på detta av en händelse när jag tittade på ett klipp på de två där de åt korv och snabbt kommenterade domen i HQ-rättegången.  Det var käckt men det här klippet om H&M, Atlas och Ericsson är riktigt bra.
Klippet är cirka 28 minuter långt och är i ett analysperspektiv om de tre bolagen.

Peter Benson och Joakim Bornold är en riktigt bra duo. De har bra dynamik och kompletterar varandra väl.

Gillar ni videon så dela med er så fler får upp ögonen för det. Det här är bra men inte många verkar upptäckt det ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag har tagit hem en fin vinst i Corem pref

  I höstas tog jag in en stek Corem Property Group preferens när mycket pekade på ett förändrat ränteläge och därmed andra förutsättningar f...