När faller börsen? Simon Blecher

Jag äger fonder hos Carnegie Fonder i mitt pensionspar och jag har signat mig till deras nyhetsbrev. Dels vill jag hålla mig uppdaterad kring fonderna jag äger och dels vill jag ta till mig vad deras förvaltare säger. De har flera jätteduktiga förvaltare varav en jag gillar är Simon Blecher. Simon har gjort ett bra jobb med sin fond och har väl närapå rockstjärnestatus bland kollegor och media.

I senaste mailet skriver Blecher om sina tankar kring börsen och om den faller snart mm. Länk till Blechers artikel.

Ps. Du vet väl att du i ditt pensionspar hos PPM har rabatt på fondavgiften på många fonder. Carnegies fonder är kraftigt rabatterade i PPM. Värt att tänka på. Detta är anledningen att jag valt deras fonder i just PPM.

Det kostar ingenting att få de här mailen från Carnegie och många andra. Kostnadsfri info och tankar av en stor tänkare, det är en bra deal!

Läs mer: Så här kan alla svenskar bli miljonärer. Bokrecension.

Läs mer: Du vet väl att du har rabatt hos PPM. Ett kort inlägg jag skrivit om rabatt på fondavgiften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Storebrand Global All Countries B - Global indexfond med cash utdelning

  Reklam: Inlägget innehåller reklamlänk till Avanza. Det har varit några vändor med den här fonden. Jag har bearbetat Avanza och fondbolage...