Aktiespararen nr 12 2016


Igår fick jag nya numret av tidningen Aktiespararen men det var först idag jag lade mig i soffan och läste den. Som vanligt hoppar jag över en del artiklar och sådant som inte intresserar mig.
Det var mycket politisk oro i de olika artiklarna skulle man kunna sammanfatta hela tidningen.
Mina favoriter i detta nummer var dels Anders Haskels artikel. Som vanligt intressant och hög kvalitet. Allra bäst gillade jag artikeln som summerar upp kvartalsrapporterna och hur det ser ut i de olika sektorerna. Fullständigt suverän artikel!


2 kommentarer:

  1. Anders Haskels återkommande artiklar är det som gör Aktiespararen läsvärd. Han håller riktigt hög nivå och allt som oftast god träffsäkerhet, tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Precis som Miljonär innan 30 utvärderar jag ett medlemsskap i Aktiespararna. Tar gärna input från dig och dina läsare om ni tycker det är värt tiden och pengarna.

    http://miljonar.blogspot.se/2016/12/aktiespararna.html

    Hälsar Seglarn

    SvaraRadera

Storebrand Global All Countries B - Global indexfond med cash utdelning

  Reklam: Inlägget innehåller reklamlänk till Avanza. Det har varit några vändor med den här fonden. Jag har bearbetat Avanza och fondbolage...