Ny bok, min största hittills!

När jag stod där vid mitt lokala utlämningsställe och väntade på min tur läste jag på lappen från posten "1,8kg". Det måste blivit fel tänkte jag.
Väl hemma öppnar jag paketet och får en otrolig WOW-känsla när jag får den stora maffiga boken i min famn. På bilden intill senaste numret av tidningen Aktiespararen.

Jösses vilken stor och fin bok!
Min största bok hittills. Jag är lite kär i den för den är så fin. Planerade läsa den i helgen men det var innan jag kopplat att boken är så stor. Återkommer med recension när jag läst färdigt.

Investor 100 är som namnet antyder en bok om Investor som firar 100 år i år.
Största boken åt det största investmentbolaget. Jag tycker Investor är en bra långsiktig placering och äger den själv. Det gör det än mer spännande att läsa den här boken.
Aktiekurs och mer info om Investor hos Avanza.


Annons:
3,5% ränta på konto hos Akelius Spar
Akelius Spar AB är registrerat hos Finansinspektionen enligt Lagen om inlåningsverksamhet (2004:299). Insatta
medel används för finansiering av Akelius Residential Propertys verksamhet. Insatta medel omfattas inte av
Lagen (1995:1571) om insättningsgaranti och kan förloras i händelse av företagets obestånd.

4 kommentarer:

  1. Tycker du investor är köpvärd på dagens nivåer?

    SvaraRadera
  2. HEj anonym,
    Investor tycker jag nästan alltid är köpvärd. Den är ju som en indexfond fast bättre (historiskt i vart fall). Köpa regelbundet och behålla i decennier.

    Mvh petrusko

    SvaraRadera
  3. Den lottar du knappast ut, va? :)

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset. La en beställning nu precis. Klart man måste ha den! Köper också alltid Investor när det finns lite pengar över.

    SvaraRadera

Kort om optionsstrategin i JGPI

  Reklam: Inlägget innehåller reklamlänk till Avanza. I slutet av 2023 lanserade JPMorgan en börshandlad fond med global inriktning och en o...