Ny dator och jag är back in business!


Nya datorn har anlänt!
Som jag skrev om häromdagen har jag haft datorhaveri. Grafikkortet på min dator ville helt enkelt inte vara med längre. Den har varit på upphällningen en tid varpå jag beställt en ny fin Alienware laptop.

Idag kom alltså min nya fina dator och nördig som jag är tycker jag den är jättefin och tycker om den nästan som den vore ett av mina barn (överdrift naturligtvis). 

Aktiviteten här på bloggen har varit lägre i spåren av mina datorproblem. Idag har jag installerat datorn och diverse program på den och haft fullt upp med det. Visst har jag haft lite tjyvkoll på börsen och twitter osv men har inte lagt så mycket tid på det idag av förklarliga skäl.

Så nu är jag back in business igen.
 

5 kommentarer:

  1. Welcome back!:)

    MvH Pengaregn

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot nya inlägg från dig!!

    SvaraRadera
  3. Prestanda på den?!

    SvaraRadera
  4. Tjena Anonym,
    Det är en i7 6820HK överklockad till 4,1 ghz, GTX980 graffekort. Massvis med RAM, SSD, 4k.
    Det är bra tryck i den. Flyter bra när jag pysslar med mer krävande foto/video-prylar och tunga Excel.

    Mvh petrusko

    SvaraRadera
  5. HEj Jojje,
    checka in bloggen nu, jag har skrivit massvis inlägg senaste dygnet =)

    Mvh petrusko

    SvaraRadera

Kort om optionsstrategin i JGPI

  Reklam: Inlägget innehåller reklamlänk till Avanza. I slutet av 2023 lanserade JPMorgan en börshandlad fond med global inriktning och en o...