Munken som sålde sin Ferrari. Sponsrat av Storytel


Du som följer min blogg har förmodligen någon sorts intresse i spar och pengar, ofta sparar man till något långt fram i tiden. Den här boken handlar om att leva i nuet, den handlar om mannen som hade allting pengar kan köpa men insåg att han var olycklig och egentligen fattig. Fattig på livet och lycka.

Det här är en väldigt inspirerande bok som kan ge dig många goda tankar och tankesätt. Man kan ta till sig boken i sin helhet eller snappa upp diverse godbitar här och var. Läser man den med ett öppet sinne vågar jag lova att man uppskattar den och tar till sig positiva tankar. Boken är verkligen fullproppad med positivt tänkande och tips hur du själv kan använda det.

Boken är drygt 6 timmar lång hos Storytel och uppläsare är Stefan Sauk. Han läser med mer inlevelse än jag vant mig vid från många andra böcker. Annorlunda men jag tycker han var bra. Han talar tydligt, läser i en bra hastighet och har en skön röst att lyssna till.

Boken lyssnade jag på via Storytel som sponsrar det här inlägget.
Via den här länken får du Storytel fritt i 30 dagar och kan komma igång och lyssna direkt.

2 kommentarer:

  1. Boken låter bra! Jag har sett den flera gånger men valt att avstå att lyssna för jag har så svårt för Stefan som uppläsare. Det blir för töntigt och för mycket radioteater för min smak.

    Jag vet vänner som älskar honom som uppläsare så antagligen är det bara jag som är knäpp. Får kanske ge honom en chans till...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjena Aktiepappa,
      Ja den här boken rekommenderar jag. Stefan Sauk kan bli en utmaning för det är mycket inlevelse då och då.

      Mvh petrusko

      Radera

Storebrand Global All Countries B - Global indexfond med cash utdelning

  Reklam: Inlägget innehåller reklamlänk till Avanza. Det har varit några vändor med den här fonden. Jag har bearbetat Avanza och fondbolage...