Utveckling olika index år för år - Bra infokälla

Visst går det ta fram utveckling för olika index år för år manuellt på diverse sajter men samtidigt är det ganska nice att få det serverat klappat och klart. I mina analyser och jämförelser tittar jag ofta på olika index utveckling år för år eller ett specifikt år. När jag skulle göra just detta ikväll valde jag att googla lite innan jag tog fram infon manuellt. Jag fann en jättebra sajt för just detta och vill dela med mig av den. 

I länken kommer ni rakt in på indexet SIXRX och dess utveckling. I vänsterkant kan ni välja andra index om ni önskar.

http://www.fondbolagen.se/sv/Statistik--index/Index/Marknadsindex/SIXRX---aktuell-graf/


1 kommentar:

Storebrand Global All Countries B - Global indexfond med cash utdelning

  Reklam: Inlägget innehåller reklamlänk till Avanza. Det har varit några vändor med den här fonden. Jag har bearbetat Avanza och fondbolage...