Det är på twitter det händer

Twitter är helt suveränt för att följa börshändelser och andra börsintresserade. Man väljer själv vilka man vill följa och kan på så vis välja ut just det som faller en själv i smaken. Det finns många duktiga twittrare och det finns många företag med bra och rapp info.

Du följer mig väl på twitter?

Direktlänk till min twitter.

Om du inte redan har ett twitterkonto så skaffa det! Du lär inte ångra dig.

På twitter väljer man sitt eget användarnamn och kan vara anonym om man så önskar. Man behöver heller inte engagera sig utan man kan ha det enbart för att få information till sig. Det är som ett flöde med info från topp ner. Överst är det senaste. Varje meddelande får bestå av 140 tecken så det är kort och effektivt.

3 kommentarer:

  1. Jag har inget twitterkonto men tänkte skaffa ett.

    Kan du inte skriva ner dom du följer så att man har nåt att starta med?

    SvaraRadera
  2. HEj Anonym,
    Jag kollar på att skriva ett kort inlägg med tips på några bra börstwitterkonton.

    Mvh petrusko

    SvaraRadera
  3. Det vore kanon, tack.

    mvh

    SvaraRadera

Storebrand Global All Countries B - Global indexfond med cash utdelning

  Reklam: Inlägget innehåller reklamlänk till Avanza. Det har varit några vändor med den här fonden. Jag har bearbetat Avanza och fondbolage...